Vietnammmmmm....... - Reisverslag uit Schijndel, Nederland van Nely Doorn - WaarBenJij.nu Vietnammmmmm....... - Reisverslag uit Schijndel, Nederland van Nely Doorn - WaarBenJij.nu

Vietnammmmmm.......

Door: Nely

Blijf op de hoogte en volg Nely

04 Januari 2017 | Nederland, Schijndel

• 04 Januari 2017 - 15:34

Marianne Steenbakkers :

Heel veel plezier

• 06 Januari 2017 - 13:18

Janny:

Hey meiden hoop dat jullie een goede vlucht hebben gehad en dat het weer daar warm is, hier in nederland vannacht best koud geweest en vanmorgen met de hondjes lopen was niet warm

• 09 Januari 2017 - 10:11

Dicky En Cees:

Hoi, dames. Goede reis gehad en is Vietnam en de aankomst overweldigend. Benieuwd naar wat jullie allemaal gaan meemaken en zien en kopie-kopie doen. Hou ons op de hoogte. We leven met jullie mee!!! Liefs

Nely

Halloooooo, Het aftellen is nu echt begonnen ... Nog halve dag werken en dan is het zover de felbegeerde vakantie kan beginnen. Nog even een dagje vrij voor m'n maandelijkse allergie shot bij de dokter en m'n backpack in te pakken en dan ..... we are off to VIETNAM :) !! XXX Nely & Marianne