Weer een bankholiday weekend! - Reisverslag uit Melksham, Verenigd Koninkrijk van Nely Doorn - WaarBenJij.nu Weer een bankholiday weekend! - Reisverslag uit Melksham, Verenigd Koninkrijk van Nely Doorn - WaarBenJij.nu

Weer een bankholiday weekend!

Door: Nely

Blijf op de hoogte en volg Nely

27 Mei 2007 | Verenigd Koninkrijk, Melksham

Hi everyone,

Nog even over mijn laatste werkdag van deze week. Vrijdagochtend moest ik er om 6 uur uit om naar een business breakfast van mijn stage te gaan. Ik kreeg daar een English breakfast wel lekker maar zo veel en dat zo vroeg in de ochtend. Omdat ik zo vroeg mijn bed was uitgegaan en nog steeds niet helemaal lekker was mocht ik om 13.00 uur naar huis.

En vrijdag was Sas jarig en ze hield een bbq. Toen ik klaar was met werken ben ik naar Sas gegaan en hebben we boodschappe n gedaan voor de bbq. We dachten dat het heel duur zou zijn maar viel wel mee. Haar ouders waren ook gekomen was voor haar dus bijna compleet aleen d'r vriendje en d'r broertje waren er niet. Ondanks dat was het een gezellige avond
geworden. 's avonds zijn de anderen nog uitgegaan maar ik ben lekker vroeg mijn bed ingekropen met een kruik! Jah zo koud had ik het.

Zaterdag zijn de anderen naar Bristol geweest was een feest met twee Nederlandse dj's. Ik ben samen met Nathalie wezen winkelen in Salisbury. Ik heb heel wat cadeautjes gekocht voor vrienden en familie heb alleen niet zoveel voor mezelf gekocht.
's avonds zijn we naar de nieuwste film van de Pirates of the Carebean gegaan die was wel heel leuk. En ook zaterdagavond ben ik vroeg naar bed gegaan.

Vandaag is het zondag en Sas ligt nog steeds te maffen en ik ben me aan het vervelen. Ik heb niks meer te lezen :(.
We gaan vanavond naar de kerk met de ouders van Sas denk ik. Als Sas wakker is tenminste.

Nou ik ga weer stoppen en jullie horen snel weer van mij.

X Nely

  • 28 Mei 2007 - 09:38

    Marcel:

    hee jij hebt ook wel een leuk weekend gehad zo te lezen!! ik denk dat sasja nog steeds aan het slape is

  • 28 Mei 2007 - 16:33

    Caroline:

    Heej meis,
    Het klinkt allemaal ontzettend leuk! Ik ben vdaag terug gekomen van Greece en heb je kaartje gelezen, heb jij mijn kaart nog gehad uit griekenland? Hier in Ned nog niet iig. Ik zal gauw een kaartje terug sturen want dat is wel leuker als een mailtje. Tot gauw!!

    xxx Caroow
    P.s als je terug komt gaan we zkrsss shoppuh (=uitverkoop dan heheheh) Ik heb gezien dat de engelse sletterig zijn, in griekenland barste het vd engelsen, ze hebben ook amaal tatoo's en dan niet 1 maar 5 ofzo ieieieiksssss lelijk DOEGGG

  • 29 Mei 2007 - 08:41

    Nathalie:

    Hey!

    Wanneer ging je nou uit naar Chicago Rock? Was toch een keer op een woensdag?

    X

  • 29 Mei 2007 - 14:59

    Noëlle:

    Leuke kaart!

    Alles gaat goed, lekker druk steeds op het werk!
    succes nog en veel plezier
    groetjes noëlle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nely

Halloooooo, Het aftellen is nu echt begonnen ... Nog halve dag werken en dan is het zover de felbegeerde vakantie kan beginnen. Nog even een dagje vrij voor m'n maandelijkse allergie shot bij de dokter en m'n backpack in te pakken en dan ..... we are off to VIETNAM :) !! XXX Nely & Marianne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 80713

Voorgaande reizen:

06 Januari 2017 - 27 Januari 2017

Two girls on the move ... to Vietnam ;)

02 September 2013 - 08 Januari 2014

Nely is on the move :)

05 Oktober 2010 - 05 Oktober 2011

AUSTRALIE, NIEUW ZEELAND EN HOPELIJK THAILAND

21 April 2007 - 21 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: