Laatse week een drukke week Chambers of Commerce! - Reisverslag uit Trowbridge, Verenigd Koninkrijk van Nely Doorn - WaarBenJij.nu Laatse week een drukke week Chambers of Commerce! - Reisverslag uit Trowbridge, Verenigd Koninkrijk van Nely Doorn - WaarBenJij.nu

Laatse week een drukke week Chambers of Commerce!

Door: Nely

Blijf op de hoogte en volg Nely

27 Juni 2007 | Verenigd Koninkrijk, Trowbridge

Hallo allemaal,

Mijn laatse week bij de Chambers of Commerce wordt een drukke week. Maandag 25 juni kom ik terug naar Engeland maar ik land pas heel laat om 22.00 uur. Dinsdag 26 juni ga ik met Stefan en Nynke naar Wiltshire College, Woensdag gaan we met alle vrouwen van het bedrijf uiteten en misschien daarna nog naar de Chicago Rock, Donderdag ga ik met Kate naar een site visit van de brandweer en vrijdag ga ik naar de business breakfast. Vrijdag is ook mijn laatste dag en dat wordt dus afscheid nemen.

Als ik weer terug ben in Holland ga ik het hier wel missen denk ik. Heb het heel erg naar mijn zin gehad maar ik vind het natuurlijk ook weer leuk om naar huis te gaan.

XXX Nely

  • 16 Juni 2007 - 18:15

    Marianne:

    hoi lief
    hoestie met jou.......
    weet je nog maar een paar dagen en dan komt nely naar huis.......
    joepie de poepie dan kan ik eindelijk met je praten kheb net geprobeert je te bellen maar je nam nie op ik ga zo na jody bernall die is in geldermalsen dat wordt vet leuk...
    ma ik ga weer
    want gerdine komt eran duzz
    ik ga je zien
    oh ja de betuwelein is vandaag geopend ma weet je he......
    er waren bij ons hier in meteren onder het viadukt stakers die hadde zich vastgeketent an de rails omdat ze nie woude dat de betuwelein in gebruik zou worde henome ma ja da hadde ze ok niks an omdat maandag rijdt de eerste trein pas.
    duz nu zijn ze net afgenokt...!!!!
    ma weet je ook ze hadde mij verkeerde cijvers doorgegeven men egte cijvers zijn heel anders
    ma nu ga ik egt
    mazzeltjes

  • 18 Juni 2007 - 07:07

    Noëlle:

    Alles goed hier.

    Heb je zusje nog bij Jody Bernal gezien zaterdagavond, was leuk voor de kinderen alleen hij trad pas om 23.00 uur op, Esmee heeft nog een handtekening van hem gehad. Om 8.45 hebben we nog meegedaan met het record jumpen 1 minuut lang.

    Veel plezier nog.

    groetjes Noëlle

  • 27 Juni 2007 - 17:50

    Marianne:

    hoi lief zusje van me...
    nog even daar duz geniet er maar van...
    en dan....... nach hause....
    jajajajajjajaja
    joepie ik zal blij zijn als je er weer bent ......
    ma nu ga ik weer want ma en ik gaan zo un filmpjuh kijke kuzz
    doie

  • 27 Juni 2007 - 17:51

    Arie-jan :

    hoi neel gelukkig dat je binnenkort naar huis komt groetjes
    AJ

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nely

Halloooooo, Het aftellen is nu echt begonnen ... Nog halve dag werken en dan is het zover de felbegeerde vakantie kan beginnen. Nog even een dagje vrij voor m'n maandelijkse allergie shot bij de dokter en m'n backpack in te pakken en dan ..... we are off to VIETNAM :) !! XXX Nely & Marianne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 80714

Voorgaande reizen:

06 Januari 2017 - 27 Januari 2017

Two girls on the move ... to Vietnam ;)

02 September 2013 - 08 Januari 2014

Nely is on the move :)

05 Oktober 2010 - 05 Oktober 2011

AUSTRALIE, NIEUW ZEELAND EN HOPELIJK THAILAND

21 April 2007 - 21 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: