DE BRUILOFT en de rest van het weekend! - Reisverslag uit Trowbridge, Verenigd Koninkrijk van Nely Doorn - WaarBenJij.nu DE BRUILOFT en de rest van het weekend! - Reisverslag uit Trowbridge, Verenigd Koninkrijk van Nely Doorn - WaarBenJij.nu

DE BRUILOFT en de rest van het weekend!

Door: Nely

Blijf op de hoogte en volg Nely

27 Juni 2007 | Verenigd Koninkrijk, Trowbridge

Lieve allemaal,

En vrijdag was de grote dag! Ik moest om half 8 al uit mijn bed want ik had een afspraak bij de kapper om half 9. Na de kapper ben ik meegegaan met foto’s maken in de dierentuin in Rhenen. Er zijn daar een heleboel mooie plekjes om foto’s te maken. Er waren heel veel schoolreisjes en alle kinderen roepen hulde aan de bruid, was erg leuk.Ik vond het ook superleuk dat ik meegeweest ben met foto’s maken. Johan is vrachtwagenchauffeur en er moesten natuurlijk ook foto’s gemaakt worden bij de vrachtwagen. Daar was Geerke niet zo gelukkig mee want na de foto’s had ze smeer op haar jurk. Na het foto’s maken naar huis en de eerste gasten waren er al. Ik moest me nog snel even omkleden want ik had met de foto’s maken nog niet mijn goede kleren aan gedaan. Om half 3 gingen we richting het gemeentehuis in Neerijnen. Ze waren allebei heel zenuwachtig maar ze waren niet de enigen mijn vader ook want hij was de ambtenaar van de burgelijke stand en het was de eerste keer dat hij dit deed. Hij was benoemd door de gemeente Geldermalsen en benoemd tot buitengewoon ambtenaar van gemeente Neerijnen voor een dag om mijn zus te kunnen trouwen. Ook al was het voor hem de eerste keer ik vond dat hij het goed deed. J Mijn moeder en ik waren getuigen dus we moesten nog even krabbelen. Na de ceremonie ging iedereen naar buiten en naar het dorpshuis in Meteren want daar werd het feest gehouden. Geerke en Johan bleven wat langer om foto’s bij het gemeentehuis te maken.

Iedereen was bij het dorpshuis aangekomen en toen was het dus wachten op de bruid en bruidegom. We hadden een lied voor ze op de wijs van zie ginds komt de stoomboot. Daarna kon iedereen gaan feliciteren en natuurlijk de cadeau’s of nog liever de envelopjes geven. Na het feliciteren moest de bruidstaart aangesneden worden en die was heel zoet maar wel lekker. Rond een uur of zes gingen we aan tafel voor een warm en koud buffet! Ik heb lekker gegeten. Onder het eten werden nog een paar stukjes gedaan en later op de avond ook nog een paar. Om half 9 begon de receptie en kwamen de familie en vrienden. Het was een superdag maar ik was zoooo moe en ik was nog aan de wijn gegaan en je snapt het wel daar krijg je alleen maar meer slaap van. De receptie was om half 2 afgelopen en het bruidspaar zou met de taxi naar het hotel in Breukelen vertrekken want daar zouden zij de nacht doorbrengen. Nadat iedereen vertrokken was konden ook wij (eindelijk) naar huis en onze bedjes bezoeken.

Op zaterdag was iedereen zo moe en zo lui dat we niet veel bijzonders gedaan hebben. Lekker gerelaxt daar was ik wel even aan toe. Op zondag ben ik met mijn ouders naar de kerk geweest en we hebben ’s avonds gegourmet. Op maandag had ik natuurlijk eerst uitgeslapenJ daarna moest ik nog op pad voor cadeautjes voor onze gastgezinnen. Ik had voor Shirley (waar Sas woont) en voor Sandra een etospakketje gehaald en voor Shane (de zoon van Shirley en hij woont nog thuis) iets typisch Hollands een pakketje bier van Heineken. Het was een heel leuk cadeau maar er was een flesje kapot gegaan in mijn koffer, het stonk dus behoorlijk. ’s Middags had ik nog een feestje van Van Kessel. Ze bouwen een bedrijventerrein (hondsgemet) en de eerste paal werd geslagen door de commisaris van de koningin. Ik had daar nog snel wat gegeten en toen kwam mijn moeder me al weer op halen om naar het vliegveld te gaan.

Ik kwam maandag om iets over 22.00 uur aan en toen moest ik nog naar huis. Ik was pas om half 12 thuis en de volgende dag weer gewoon naar mijn stage. Nu nog een paar daagjes en dan is het helemaal voorbij dat zal ik wel jammer vinden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nely

Halloooooo, Het aftellen is nu echt begonnen ... Nog halve dag werken en dan is het zover de felbegeerde vakantie kan beginnen. Nog even een dagje vrij voor m'n maandelijkse allergie shot bij de dokter en m'n backpack in te pakken en dan ..... we are off to VIETNAM :) !! XXX Nely & Marianne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 80723

Voorgaande reizen:

06 Januari 2017 - 27 Januari 2017

Two girls on the move ... to Vietnam ;)

02 September 2013 - 08 Januari 2014

Nely is on the move :)

05 Oktober 2010 - 05 Oktober 2011

AUSTRALIE, NIEUW ZEELAND EN HOPELIJK THAILAND

21 April 2007 - 21 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: