Almost last day! - Reisverslag uit Trowbridge, Verenigd Koninkrijk van Nely Doorn - WaarBenJij.nu Almost last day! - Reisverslag uit Trowbridge, Verenigd Koninkrijk van Nely Doorn - WaarBenJij.nu

Almost last day!

Door: Nely

Blijf op de hoogte en volg Nely

28 Juni 2007 | Verenigd Koninkrijk, Trowbridge

Hi everybody,

Toen ik dinsdag weer naar mijn stageplaats ging om te werken was ik nog harstikke moe maar ik had wel weer zin om naar mijn stage te gaan. Dinsdagmiddag ben ik met Stefan en Nynke naar Wiltshire College geweest, het was heel interessant.
Wiltshire College is een soort landbouwschool er zijn ook allerlei soorten dieren. Op die school is ook een mogelijkheid om de opleiding schoonheidsspecialiste of kapper te volgen. Op die middag waren er leerlingen die de opleiding schoonheidsspecialiste volgden en je kon er je nagels laten doen wat ik natuurlijk gedaan heb. :)

Woensdagavond ben ik met al mijn vrouwelijke collega’s uit eten geweest en het was heel gezellig. We zijn naar het restaurant Asam in Trowbridge ( indian restaurant) geweest en ik heb lekker gegeten. Indian en chinees restaurants zijn heel anders dan in Nederland dus ik wist niet wat ik moest bestellen. Ik zei tegen een collega van wat voor eten ik houd en zij tegen me wat ik moest bestellen. Het was een goede keuze van haar. Een collega (Ann marie) woont ook in Melksham en ze had mij opgehaald en ook weer thuis gebracht. Toen we naar huis gingen wilde ze me graag haar huis laten zien, vond ik prima. Het huis was niet zo groot maar wel heel mooi, ze had een keigrote jukebox geweldig gewoon! Dat wil ik ook wel op mijn kamer.

Vandaag heb ik getrakteerd op taart en ik zag aan mijn collega’s dat er wat gaande was. Mijn baas kwam even een praatje over hoe goed ik was (hihi :) ) en gaf me een tas met cornflakes (ik had gezegd dat ik die nog nooit op had ) , een kaart (die ik nog niet opengemaakt heb), en een doosje volgens mij van de juwelier maar dat maak ik pas thuis open. Ik had ook nog een tas gekregen van een collega. Heel leuk allemaal. Na dat mijn baas een speech had gedaan moest ik ook een speech houden natuurlijk. Bibbers .... Vind het nu toch wel jammer om weg te gaan ze zijn allemaal zo aardig en lief en ik haat het om afscheid te nemen. Vanavond geven we de cadeautjes aan onze hostfamilies en ook daar moeten we afscheid van nemen. Het is leuk om nieuwe mensen te ontmoeten maar niet om afscheid te nemen.
’s Middags ben ik nog met Kate naar een site visit, de brandweer in Frome, geweest was best wel interessant.

Ik moet nu nog anderhalf uur werken en ik ga morgenochtend naar de business breakfast en dan naar huis. Ik moet morgenmiddag nog even mijn laatste spulletjes inpakken en dan..... Ik kan niet geloven dat er nu al tien weken voorbij zijn. De tijd is voorbij gevlogen. Mijn eerste dag lijkt als gisteren...

Waarschijnlijk is dit een van mijn laatste berichtjes.. and for my English colleagues I will miss you all!

Lots of love,

Nely