Tweede dag Londen en pijnlijke voetjes! - Reisverslag uit Trowbridge, Verenigd Koninkrijk van Nely Doorn - WaarBenJij.nu Tweede dag Londen en pijnlijke voetjes! - Reisverslag uit Trowbridge, Verenigd Koninkrijk van Nely Doorn - WaarBenJij.nu

Tweede dag Londen en pijnlijke voetjes!

Door: Nely

Blijf op de hoogte en volg Nely

19 Juni 2007 | Verenigd Koninkrijk, Trowbridge

Hi everyone,

Zondagochtend moesten we voor 10.00 uur het hotel uit zijn. Ik was om 08.00 uur wakker en wilde gaan douchen maar we hadden een gedeelde badkamer dus ik moest even wachten. Het hostel was niet erg goed maar voor die prijs kon je ook niet veel verwachten. We gingen ontbijten en we moesten onze eigen vaat afwassen, niet dus! Na ontbeten te hebben gingen we natuurlijk weer op stap! We zijn langs Harrods gelopen en wilde eigenlijk ook wel graag naar binnen maar ging pas om 12.00 uur open en we hadden geen zin om zo lang te wachten omdat we ook nog heel veel andere dingen wilden zien. We zijn toen eerst naar het Buckingham Palace gegaan voor de wisseling van de wacht. Er was alleen geen wisseling van de wacht omdat de verjaardag van de koningin gevierd werd. Ik was al een keer eerder in Londen geweest en had de wisseling van de wacht al wel gezien.

Na het Buckingham Palace zijn we in de metro gestapt naar het Arsenal stadion. Voor mij niet erg boeiend want ik ben helemaal geen voetbalfan maar de anderen wel. Daarna zijn we weer verder gegaan naar de Tower Bridge. We hebben ook op de Tower Bridge gelopen en natuurlijk veel foto’s gemaakt. Naast de Tower Bridge was een heel groot glazen gebouw City Hall (waar je gratis naar binnen mocht) en je kon met de lift naar de negende verdieping gaan en dan had je een mooi uitzicht. De bewaking bij City Hall was best wel streng. We moesten net zoals bij het vliegveld al onze spullen (ik had natuurlijk weer veel bij me) in bakjes doen en door een poortje lopen.

Na hier rond gelopen te hebben zijn we met de metro naar St Paul’s Cathedral gegaan. Iedereen had zulke zere voeten dat we eerst ergens wat moesten gaan drinken. Nadat we wat gedronken hadden was het voor de jongens die met de auto gekomen waren al weer tijd om naar huis te gaan. Onze (Niels, Sasha en ik) trein ging pas om 19.00 uur dus we hadden nog tijd om wat rond te kijken. We zijn nog in een paar souvenirwinkeltjes geweest en hebben nog wat gegeten. Er was nog een vliegtuigshow voor de verjaardag van de koningin, dat was wel leuk om te zien. En toen was het ook voor ons tijd om weer naar huis te gaan. Iedereen had zulke zere voeten maar dat was ook niet zo heel gek want we hebben heel veel gelopen. L Mijn voetjes deden wel zeer maar het was een hele leuke tijd en zeker de moeite waard. Ik ben blij dat we gegaan zijn.

Nou dit was een superlang bericht maar we hebben ook zoveel gedaan. Enneh morgen dan ga ik naar huis!!! Vrijdag heb ik de bruiloft van mijn zus en ik mag getuige zijn. J

Nou jullie horen of zien me snel weer!

Lots of love,

Nely

  • 20 Juni 2007 - 13:08

    Marianne:

    hoi lekker wijf
    waarschijnlijk lees je dit niet meer en ben je al op schiphol ma kwil ff zeggen da ik super veel van je hou en da ik nie kan wagte tot vanavond want dan ben je weer hier
    ik ga je zien babe
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nely

Halloooooo, Het aftellen is nu echt begonnen ... Nog halve dag werken en dan is het zover de felbegeerde vakantie kan beginnen. Nog even een dagje vrij voor m'n maandelijkse allergie shot bij de dokter en m'n backpack in te pakken en dan ..... we are off to VIETNAM :) !! XXX Nely & Marianne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 80731

Voorgaande reizen:

06 Januari 2017 - 27 Januari 2017

Two girls on the move ... to Vietnam ;)

02 September 2013 - 08 Januari 2014

Nely is on the move :)

05 Oktober 2010 - 05 Oktober 2011

AUSTRALIE, NIEUW ZEELAND EN HOPELIJK THAILAND

21 April 2007 - 21 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: