Summer Garden Party - Reisverslag uit Trowbridge, Verenigd Koninkrijk van Nely Doorn - WaarBenJij.nu Summer Garden Party - Reisverslag uit Trowbridge, Verenigd Koninkrijk van Nely Doorn - WaarBenJij.nu

Summer Garden Party

Door: Nely

Blijf op de hoogte en volg Nely

07 Juni 2007 | Verenigd Koninkrijk, Trowbridge

Hallo allemaal,

Gisteren was een super leuke dag. Ik ben samen met Mike (de baas) en met Stefan (mijn stagebegeleider en de manager) naar een Summer Garden Party in Corsham geweest. Je kon er wijn proeven maar ik drink eigenlijk nooit wijn weet er dus niks van af.

Met het wijnproeven kon je meedoen aan een wedstrijd. Je moest een aantal vragen invullen over de wijn de je geproefd had en je raadt het natuulijk al onze tafel had gewonnen. Iedereen kreeg een fles wijn. Ik heb een fles witte wijn gekozen. Geef ik aan mijn papsie denk ik. Het feestje was rond 18.30 uur afgelopen maar we hebben nog even nageborreld en zijn toen met een taxi naar huis gegaan. Was een hele leuke dag. Zulke dagen wil ik wel meer.:)

Vandaag mag ik met Stefan mee naar een site visit. Het begint om 14.00 uur weet niet hoe laat het afgelopen is misschien moet Stefan me dan maar thuis brengen.

Nou jullie horen hopelijk snel weer van mij heb het de laatste tijd druk op mijn stage.

Lots of love,

Nely

  • 07 Juni 2007 - 15:06

    Sas.:

    Nou nou dat klinkt allemaal goed!
    Drink jij nooit wijn ;) Ik hoor andere verhalen en heb andere dingen gezien ;) Haha. In ieder geval wel leuk dat je gewonnen hebt, zal je paps vast blij mee zijn! Morgen mee naar Boattrip van mijn werk he, gezellig :) Misschien zijn er nog wel leuke collega's ;)
    Nou zie je over 1,5 uur denk ik wel! Ik zal alvast beginnen met koken. We eten rijst, kip en saus. Lekker he. Hmm genieten! Morgen niet vergeten cadeautje te halen he :) Toedeloe tot zo! X

  • 08 Juni 2007 - 11:11

    Marianne:

    hoi neeltje
    alles oke daar in dat verre verre engeland.....
    met mij gaat het ook wel goed
    ma kweet eindelijk nie zoveel te sturen want kheb je ok al op hyves een berichtje gestuurt en ok al op hotmail sooo.....
    maar ja....
    kheb trouwens weer money duzz kga binnenkort mar is ff na de juwelier hehe....
    mar ik ga weer stoppen want ik toch niks zinnigs meer te melden
    ik ga je zien
    kuzzies zoen
    and lots of love
    je zussie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nely

Halloooooo, Het aftellen is nu echt begonnen ... Nog halve dag werken en dan is het zover de felbegeerde vakantie kan beginnen. Nog even een dagje vrij voor m'n maandelijkse allergie shot bij de dokter en m'n backpack in te pakken en dan ..... we are off to VIETNAM :) !! XXX Nely & Marianne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 80720

Voorgaande reizen:

06 Januari 2017 - 27 Januari 2017

Two girls on the move ... to Vietnam ;)

02 September 2013 - 08 Januari 2014

Nely is on the move :)

05 Oktober 2010 - 05 Oktober 2011

AUSTRALIE, NIEUW ZEELAND EN HOPELIJK THAILAND

21 April 2007 - 21 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: