Londen!!! - Reisverslag uit Trowbridge, Verenigd Koninkrijk van Nely Doorn - WaarBenJij.nu Londen!!! - Reisverslag uit Trowbridge, Verenigd Koninkrijk van Nely Doorn - WaarBenJij.nu

Londen!!!

Door: Nely

Blijf op de hoogte en volg Nely

18 Juni 2007 | Verenigd Koninkrijk, Trowbridge

Hallo allemaal,

Vrijdagavond zijn we niet meer uit geweest omdat we niet al te laat naar bed wilden omdat we Zaterdag er vroeg uit moesten. We zijn naar de jongens in Bromham gegaan en hebben Monopoly gespeeld. Ik had natuurlijk verloren! Het was heel gezellig en ook grappig omdat we Zaterdag naar Londen gingen en bij Monopoly werden allemaal namen uit Londen gebruikt.

Zaterdagochtend ging al vroeg de wekker om 07.45 uur. We werden om 09.00 uur opgehaald om naar het station te gaan. We moesten vanaf Trowbridge eerst de trein naar Salisbury nemen en dan naar Londen Waterloo. We waren in Trowbridge en er kwam een trein wij zijn ingestapt maar die ging naar Westbury (is wel de goede richting). We moesten in Westbury de trein nemen naar Salisbury maar die was geannuleerd dus een uur wachten! We hadden een ticket gekocht voor bepaalde tijden omdat dat goedkoper was. We moesten naar zo’n custom service en we kregen een briefje met stempel mee dat we wel met de trein mee mochten, gelukkig! Toen we in Londen Waterloo aankwamen moesten we verder met de metro naar ons hotel, dat was wel een gepuzzel. Ons hotel was een echt jeugdhostel. We sliepen met acht personen (4 stapelbedden) op 1 kamer. We hadden 2 kamers voor 7 personen omdat 1 iemand niet mee wilde. Eigenlijk moesten Sas en ik met z’n tweeën op een kamer met dus 6 vreemde mensen maar gelukkig wilde de jongens daar gaan slapen. Wij sliepen met 3 jongens (die we wel kenden) en 3 vreemde mensen. Met inchecken was ook een probleem we hadden met een masterdcard betaald (dachten we). We moesten dus alsnog betalen!

Daarna zijn we op stap gegaan en we hebben veel gezien. Picadily circus, covent garden, travelsquar en nog andere dingen. Rond half 1 wilden we eigenlijk al naar huis gaan want we waren moe maar het metrostation zat dicht. We hebben het hele stuk naar huis gelopen. We wilden eigenlijk een limosine pakken maar die waren allemaal gereserveerd. L Er reden echt heel veel limosines. We hadden allemaal verschrikkelijke zere voeten omdat we al de hele dag gelopen hadden. Iedereen was blij toen we eindelijk bij ons hotel waren en gelijk konden gaan slapen. Onze bedden waren maar zo zo. Je kon er ook niet veel van verwachten omdat het maar 15 pond kostte en toch in het centrum was.

Dit was onze eerste dag in Londen!

• 18 Juni 2007 - 15:36

Sas.:

Nely het was echt een geslaagd weekend! Heb het echt super naar mijn zin gehad en we hebben echt ongelofelijk veel bekeken en zere voeten gekregen. Moet je als je thuis bent, maar even iemand regelen die jouw voeten wil masseren ;) Zal vast wel iemand willen doen!
    Dit is natuurlijk jouw laatste weekend in Engeland! Nou ik denk dat Londen echt wel een goede afsluiting was. En ja nog 2 weekjes en dan zit het er weer op. Vind wel jammer, want ik heb het hier zo goed naar mijn zin. Maar thuis zijn bij de familie is natuurlijk ook weer super.
    Nou, ik zie je over een halfuurtje. Ps. Leuk & lang berichtje :)
    Kusje X