Woensdag 30 mei 2007! - Reisverslag uit Trowbridge, Verenigd Koninkrijk van Nely Doorn - WaarBenJij.nu Woensdag 30 mei 2007! - Reisverslag uit Trowbridge, Verenigd Koninkrijk van Nely Doorn - WaarBenJij.nu

Woensdag 30 mei 2007!

Door: Nely

Blijf op de hoogte en volg Nely

30 Mei 2007 | Verenigd Koninkrijk, Trowbridge

Hallo lieve allemaal,

Vandaag zijn we ook weer op onze stageplaats aangekomen. We zijn vandaag weer met een vriend van Pat meegereden want onze auto was nog niet klaar. Grrr…. Gisteren hadden we onze auto natuurlijk ook nog niet toen zijn me met een collega van Marcel (andere student) meegereden. Als het goed is is onze auto vanmiddag klaar. Eindelijk !!!

Het is vandaag alweer Woensdag bijna op de helft van de week. Na deze dag nog 2 daagjes werken en dan weer weekend. Vandaag over 3 weken ga ik terug naar Nederland voor de bruiloft van mijn zus en ik mag getuige zijn. :)Ze trouwt op 22 juni 2007 en ik ga 25 juni weer terug naar Engeland en mijn stage is op 29 juni afgelopen. Jah ik ga dus nog voor 4 dagen terug naar Engeland. Shirley (het gastgezin van Sasha) wil me brengen en ophalen. Zijn zulke aardige mensen!

We zijn hier nu alweer voor de 6e week. De tijd gaat echt supersnel voorbij! Voor we het weten zijn we weer in Nederland dus we zullen nog maar even van onze tijd hier genieten.

Lots of love,

  • 30 Mei 2007 - 08:49

    Sas.:

    Ja daar zijn we weer! Ik denk ik laat weer eens een berichtje achter, is lang geleden.
    Nog iets te doen op je stage? Ik krijg zo als goed is Power Point werk, dat is wel leuk om te doen! Maar nu eerst nog een uurtje iets voor mezelf doen!
    Ja na deze dag, nog 2 dagen en dan is het weer weekend. Oh het gaat echt te snel :O We gaan al bijna weer naar huis joh! Vind aan de ene kant wel leuk, maar hier in Engeland is het ook geweldig. Vind je niet ;)
    Nou meid werkse nog, ik hoop dat je wat te doen hebt!
    Zie je om 1 uur in de pauze! :)
    Kusje X

  • 30 Mei 2007 - 09:16

    Sas.:

    Ja precies dat vind ik nou ook! Ik heb het hier echt reuze naar mijn zin, en ik zal deze tijd echt nooit meer vergeten! Ben trouwens echt blij dat ik wel voor stage in Engeland gekozen heb. Nely ik vind echt knap van ons ;) Ja toch? En moet je kijken wat we naast onze stage nog beleven. Alleen het kost erg veel geld he, dat is het nadeel :(
    Maar ja daar komen wij wel doorheen!
    Nou succes dan maar, dat zal je wel nodig hebben als je het niet snapt!
    Tot 1 uur, nog 3 uurtjes wachten.
    Tot straks! Kusje X

  • 30 Mei 2007 - 10:46

    Sas.:

    Hmm ja dat is wel een goed idee ja! Lijkt me leuk en gezellig! Maar ik vind dat we sowieso ook nog met heel de groep een x uiteten moeten gaan! Wat vind jij? Gewoon een x in de laatste week, ook als soort afsluiting! :D
    Ja het is zeker een tijd om nooit meer te vergeten! Ik geniet echt elke dag weer. En natuurlijk mis ik mijn vriendje, maar dan is het des te leuker om hem weer terug te zien! Kijk ik wel naar uit hoor :)
    Nou nog 1 uur en een kwartier en dan kunnen we lunchen! Ik denk dat ik voor de pauze niks meer te doen heb :( Hmm beetje jammer. Naja goed zie en spreek je zo!
    Kusje X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nely

Halloooooo, Het aftellen is nu echt begonnen ... Nog halve dag werken en dan is het zover de felbegeerde vakantie kan beginnen. Nog even een dagje vrij voor m'n maandelijkse allergie shot bij de dokter en m'n backpack in te pakken en dan ..... we are off to VIETNAM :) !! XXX Nely & Marianne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 80732

Voorgaande reizen:

06 Januari 2017 - 27 Januari 2017

Two girls on the move ... to Vietnam ;)

02 September 2013 - 08 Januari 2014

Nely is on the move :)

05 Oktober 2010 - 05 Oktober 2011

AUSTRALIE, NIEUW ZEELAND EN HOPELIJK THAILAND

21 April 2007 - 21 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: