Tripje naar Londen! - Reisverslag uit Trowbridge, Verenigd Koninkrijk van Nely Doorn - WaarBenJij.nu Tripje naar Londen! - Reisverslag uit Trowbridge, Verenigd Koninkrijk van Nely Doorn - WaarBenJij.nu

Tripje naar Londen!

Door: Nely

Blijf op de hoogte en volg Nely

31 Mei 2007 | Verenigd Koninkrijk, Trowbridge

Hi everyone,

Vandaag zijn we gelukkig met onze eigen auto naar het werk gegaan. De auto is eindelijk gemaakt!
Deze week is het vrij rustig op het werk want er zijn een paar mensen op vakantie. Ik heb zelf ook wel zin om naar de zon te gaan want het weer zit hier meestal niet mee. Het regent en het waait meestal! Ik ben hier nu vijf en halve week en ik heb mijn witte broek nog niet aangehad. L Voor de rest vind ik het hier geweldig, we doen dit wel even!!!

Het weekend van 16 juni ga ik met alle ander Nederlandse studenten naar Londen. Wordt vast super gezellig! Sommige willen een nacht overslaan omdat je in een hotel om een bepaalde tijd binnen moet zijn, maar ik wil gewoon slapen. J Anders ben ik zo moe…. Naar dat weekend moet ik nog 2,5 dag werken en dan ga ik naar huis voor de bruiloft.

Nou jullie horen snel weer van mij…

X

• 31 Mei 2007 - 13:52

Marianne:

hoi lekker wijf
    nou dat is lang geleden dat ik op jou site was mare thuis doet de computer het ook niet zooo best duzz.....
    kzit nu op sgol de laatste x noeken inleveren en dan de luch warm en koud buffet en dan is het klaar!!!
    ik hoor 13 juni of ik geslaagt ben of nie en dan ga ik je direkt mailen bellen of smsen ofzooo...
    mar nu ga ik weer en ik spreek je nog wel
    doei doei
    kuzzies...

• 01 Juni 2007 - 10:53

Sas.:

Haai!
    Hoe is het op het werk?
    Je gaat zeker zo naar Town Council?
    Ik hoop dat het weekendje naar Londen wel doorgaat hoor! Lijkt me erg leuk!
    Verder moeten we ook even met de anderen overleggen of ze zin hebben om miss in 1 van de laatste dagen te gaan bowlen, wat Matt gister zei! Als ze dat leuk vinden om te doen, moeten we namelijk even reserveren. Ik vind iig gezellig om te doen! Moeten we dus even niet vergeten om te vragen vanavond. Onthouden he ;)
    Nou ik zie je over een uurtje bij Greggs ;)
    Werkse nog! Kusje X

• 04 Juni 2007 - 16:57

Caroline:

Jaaah da's nou mooi zeg, 16 juni heb ik 3 jaar verkering dus da kan nie hoor. (geintje) Viel spaB in Londen!! xxx Caro