Een hele gekke vrijdag! - Reisverslag uit Trowbridge, Verenigd Koninkrijk van Nely Doorn - WaarBenJij.nu Een hele gekke vrijdag! - Reisverslag uit Trowbridge, Verenigd Koninkrijk van Nely Doorn - WaarBenJij.nu

Een hele gekke vrijdag!

Door: Nely

Blijf op de hoogte en volg Nely

08 Juni 2007 | Verenigd Koninkrijk, Trowbridge

Ik heb weer een heleboel te vertellen aan jullie. Vrijdagmiddag zal ik maar mee beginnen. Een paar weken geleden was er een business breakfast dat wordt georganiseerd door de kamer van koophandel en ze vroegen of ik mee wilde gaan. Ik ging dus mee naar het business breakfast. Daar kwam een man naar me toe en allemaal tegen me praten en hij zei tegen me voordat je weg gaat bel ik nog wel even naar het kantoor. Ik had zoiets van oke… zal wel. Vrijdagmiddag belde hij dus naar het bedrijf en mijn collega nam op en hoorde haar mijn naam spellen. Rond een uur of 4 zag ik mijn collega naar iemand toelopen was het die vent… ik bleef gewoon op mijn stoel zitten had ik echt geen zin in. Mijn collega’s gingen gelukkig mee. Hij gaf me een tas met een hele grote kaart (keep in touch nou echt niet) en een knuffelbeer (die ezel van winnie the pooh). Ik lijk toch niet op een ezel? Ik moest er wel om lachen eigenlijk maar wat een freak!!! Iemand die ik 1 keer gezien heb. Echt belachelijk!!

Vrijdagavond zijn we naar bath gegaan voor de boottrip was toch wel gezelliger dan we verwacht hadden. Alle saaie en degelijke collega’s aan de drank .. de ene fles wijn na de andere. Na de boottrip zijn we met de collega’s van Sas in een pub wat gaan drinken en we zouden de trein namen van 10 over half 11. We waren de tijd vergeten gingen pas om half 11 weg en moesten dus rennen. De stagebegeleider van Sas had onze de verkeerde richting gewezen, moesten we het hele stuk weer terug rennen. Komen we eindelijk op het station en de trein net weg!! Balen!!! We hebben toen de laatste trein gepakt en in Trowbridge kwamen de jongens ons ophalen…