De rest van het weekend! - Reisverslag uit Trowbridge, Verenigd Koninkrijk van Nely Doorn - WaarBenJij.nu De rest van het weekend! - Reisverslag uit Trowbridge, Verenigd Koninkrijk van Nely Doorn - WaarBenJij.nu

De rest van het weekend!

Door: Nely

Blijf op de hoogte en volg Nely

09 Juni 2007 | Verenigd Koninkrijk, Trowbridge

Vandaag zaterdag heb ik eigenlijk niet zo heel veel gedaan. Lekker uitgeslapen en in de tuin genoten van het lekkere weer. ‘s avonds ben ik met Nathalie en Marije naar de Chicago Rock geweest. Ik was gelukkig niet zo heel laat thuis. J

Zondagochtend ging om 10.00 uur ‘s ochtends de wekker om naar de kerk te gaan. Is eigenlijk veel te vroeg voor de Zondag. Ik ging met Sandra (de vrouw waar bij ik woon) naar de kerk in Seend. Het was een hele mooie oude kerk. Dit was ook zo’n aparte kerk maar hier beleiden ze het geloof toch heel anders dan in Nederlandse kerken tenminste in de kerk waar ik naar toe ga wel. Na de kerkdienst was om 12.15 uur afgelopen (en begon om 11.15 uur) zijn we gaan koffie drinken met allemaal oude mensjes. Het was lekker weer dus we konden in de tuin zitten. De eerste ronde koffie of natuurlijk thee met koekjes. Na de ronde koffie of thee kwam de sterke drank op tafel en alle oude mensjes aan de drank. Ik heb natuurlijk ook meegedaan! J Ze hadden hele lekkere witte wijn.

Zondag was dus ook een hele aparte ervaring. Jullie horen snel weer van mij.

XXX Nely

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nely

Halloooooo, Het aftellen is nu echt begonnen ... Nog halve dag werken en dan is het zover de felbegeerde vakantie kan beginnen. Nog even een dagje vrij voor m'n maandelijkse allergie shot bij de dokter en m'n backpack in te pakken en dan ..... we are off to VIETNAM :) !! XXX Nely & Marianne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 80730

Voorgaande reizen:

06 Januari 2017 - 27 Januari 2017

Two girls on the move ... to Vietnam ;)

02 September 2013 - 08 Januari 2014

Nely is on the move :)

05 Oktober 2010 - 05 Oktober 2011

AUSTRALIE, NIEUW ZEELAND EN HOPELIJK THAILAND

21 April 2007 - 21 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: