Laatste dag in Australia - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Nely Doorn - WaarBenJij.nu Laatste dag in Australia - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Nely Doorn - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Australia

Door: Nely

Blijf op de hoogte en volg Nely

18 Juni 2011 | Australië, Melbourne


Haaai,

Ja het is zo ver mijn laatste dag in Australie. Aan de ene kant ben ik super blij om naar huis te gaan en aan de andere kant helemaal niet om hier weg te gaan dus het is wel een dubbel gevoel.

Gisterenavond had Greg nog een suprise voor mij we gingen uiteten bij de pizzeria met al mijn collega's. Een van mijn collega's nam haar vriend mee en gingen lekker allemaal mix drankjes zitten drinken (Greg zou betalen) echt super stom. Ik vond het wel super lief van hem want had eigenlijk niks verwacht. Ik zal Greg wel heel erg gaan missen want kon erg goed met hem opschieten, de rest van mijn collega's wat minder. Ik heb ook niet echt het idee dat ze mij zullen missen.

Greg moest vandaag naar een hondenshow dus die moest al vroeg op pad en ik heb al afscheid van hem genomen en wat is dat toch rottig zeg!!!! Ik haat afscheid nemen. Hij gaf me nog wat meer pocket money om Taipei en Hong Kong te overleven. Ik verheug me op het Chinese eten :). Ook zei hij dat er een cadeautje naar mij toe komt dus ik ben wel benieuwd wat het is. Hij zei dat het een snoet om moet (dat is een soort kapje wat de oren uit het eten houd- ze hebben hier Ierse Setters met lange oren) dus misschien krijg ik wel een hond dat zou wel super zijn. Ik had ook voor hem een cadeautje, maar het is nog onderweg met de post. Ik heb een zilveren dasspeld voor hem laten maken met een Ierse Setter er op dus hopelijk vindt hij dat mooi. Baalde er wel van dat ik het niet zelf kan geven.

Mn backpack is ingepakt gisteren was ik apetrots want ik had maar 15 kg en toen dacht ik o dan kan dit er nog wel bij en dit ook wel en nu is het 25 kg oepsie. Ik mag 23 kg meenemen naar Sydney en vanaf Sydney 30 kg dus ik probeer het wel gewoon het is maar 2 kg zwaarder.

Zit nu te wachten tot Greg's broer (Ken) me vanmiddag om 14.30 uur komt ophalen. Iets waar ik ook een hekel aan heb wachten. Zou nu het liefste gelijk naar het vliegveld gaan en vertrekken naar Taipei, maar ik moet nog even wachten. Mn vlucht vanaf Melbourne vertrekt om 17.00 uur en mn vlucht vanaf Sydney vertrekt om 22.15 uur.

Nou jullie horen wel hoe mn vlucht verlopen is en wat mijn eerste indruk is van Taipei.

Nou groetjes en tot snel :),

Nely

  • 18 Juni 2011 - 10:30

    Dicky:

    Hoi, en nu! Sterkte met je gevoelens! En wel thuis! We hebben nu nog twee weken en zijn nu weer in Frankrijk Aan de kust net onder de Gironde en het is nog 1150 km naar huis.Met Pixie gaat het uitstekend en geniet van het moment en WATER. We zitten aan een meer en dat komt goed uit. Verder zijn we zo bruin als zigeuners niet van het zonnen hoor. Geen tijd er is zo veel te zien. Goede reis naar huis. Groet en kuffels van .

  • 20 Juni 2011 - 09:47

    Caroline:

    Suc6 met het afscheid nemen van je trip en geniet nog lekker van de laatste dagen in Taipei !!(waar ligt dat eigenlijk?)
    Tot snel!!

    XXX Caroline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Nely

Halloooooo, Het aftellen is nu echt begonnen ... Nog halve dag werken en dan is het zover de felbegeerde vakantie kan beginnen. Nog even een dagje vrij voor m'n maandelijkse allergie shot bij de dokter en m'n backpack in te pakken en dan ..... we are off to VIETNAM :) !! XXX Nely & Marianne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 80741

Voorgaande reizen:

06 Januari 2017 - 27 Januari 2017

Two girls on the move ... to Vietnam ;)

02 September 2013 - 08 Januari 2014

Nely is on the move :)

05 Oktober 2010 - 05 Oktober 2011

AUSTRALIE, NIEUW ZEELAND EN HOPELIJK THAILAND

21 April 2007 - 21 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: