Ik kom naar huis :):):)!!!!!!!!!Yeah;)!!!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Nely Doorn - WaarBenJij.nu Ik kom naar huis :):):)!!!!!!!!!Yeah;)!!!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Nely Doorn - WaarBenJij.nu

Ik kom naar huis :):):)!!!!!!!!!Yeah;)!!!!

Door: Nely

Blijf op de hoogte en volg Nely

06 Juni 2011 | Australië, Melbourne


Hi,

Ik ben vanochtend heel vroeg in Cairns aangekomen, mijn vlucht vertrok dan ook achterlijk vroeg in Darwin (om 06.20 uur was dus om 03.00 uur mn bed uit).

Mijn tour van Adelaide naar Darwin zit er dus op en was great!! Soms bezorgde dit avontuur mij wel eens rillingen (meer dan wel eens), maar best thing ever!!! Ik ben een paar dagen in Darwin gebleven en vannacht naarCairns gevlogen. Ik blijf een paar dagen in Cairns en vlieg dan terug naar Melbourne. Het was eerst de bedoeling om ook nog een stukje van de oostkust te doen (tot aan Brisbane), maar dat houd ik nog tegoed. Heb niet zoveel geld meer en wil graag naar huis. Ik blijf nog een aantal dagen in Melbourne en vlieg dan naar Sydney (mn vlucht vertrekt uit Sydney) en van daaruit naar Taipei waar ik een dag blijf dan naar Hong Kong waar ik 2 dagen blijf en dan via Bangkok naar Amsterdam :). I am so exicted can't wait :)!! 24 juni a.s. hoop ik te landen op Amsterdam heb er helemaal zin in.

Nou doedels.

Mn verhaal van Alice Springs naar Darwin houden jullie nog te goed, maar moet daar even voor gaan zitten want weet niet precies meer wat we gedaan hebben (een heleboel ;)).

XXXXXXXXXXX Nely

  • 06 Juni 2011 - 08:50

    Sas:

    Nely,
    Het einde is nu dan echt in zicht..
    Leuk dat je weer terug komt. Maar het zal voor jou misschien ook wel dubbel zijn. Het leven daar is natuurlijk best prettig, althans dat vond ik ;) Maar familie en vrienden weerzien is ook heel erg fijn. En daar kun jij nu naar uitkijken.
    Ik wens je nog fijne laatste dagen in Australie en Azie en een goede reis toe.
    Tot snel. Liefs Sas

  • 07 Juni 2011 - 08:18

    Janny:

    hey meissie wat ben ik blij dat je weer terug komt ik tel de dagen af mams

  • 07 Juni 2011 - 08:22

    Geerke:

    17 DAYS TO GO!!!!
    I CAN'T WAIT!!!

    Zal echt super blij zijn als je er weer bent. Mis je echt verschrikkelijk!

    Liefs je zussie

  • 07 Juni 2011 - 09:55

    Dicky:

    Alvast welkom thuis , wij zitten tegen de portugese grens aan en we hopen tegen 4 July thuis te zijn. Alvast welkom thuis en het lijkt ons geweldig elkaar weer te zien. Heb jij het E-mail adres van je ouders dat heb ik niet op mijn laptop en kan haar dus niet mailen. Hoop dat daar alles goed is.

  • 08 Juni 2011 - 15:51

    Petra:

    Hallo Nely,

    Het is gewoon indrukwekkend wat je allemaal gezien en gedaan hebt.
    Als je het leuk vindt, dan kunnen we misschien een keer met alle meiden borrelen
    of eten in Geldermalsen om je verhalen te horen.
    Geniet nog van de dagen die resten en een hele goede reis terug.

    Groetjes,
    Petra

  • 17 Juni 2011 - 17:12

    Bert En Annemaria:

    Alvast een goede reis terug gewenst! Vergeet niet te genieten van je laatste dagen en straks weer thuis in Meteren, maar dat zal zeker lukken, denk ik..
    Groetjess.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Nely

Halloooooo, Het aftellen is nu echt begonnen ... Nog halve dag werken en dan is het zover de felbegeerde vakantie kan beginnen. Nog even een dagje vrij voor m'n maandelijkse allergie shot bij de dokter en m'n backpack in te pakken en dan ..... we are off to VIETNAM :) !! XXX Nely & Marianne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 80755

Voorgaande reizen:

06 Januari 2017 - 27 Januari 2017

Two girls on the move ... to Vietnam ;)

02 September 2013 - 08 Januari 2014

Nely is on the move :)

05 Oktober 2010 - 05 Oktober 2011

AUSTRALIE, NIEUW ZEELAND EN HOPELIJK THAILAND

21 April 2007 - 21 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: