Home again :) - Reisverslag uit Meteren, Nederland van Nely Doorn - WaarBenJij.nu Home again :) - Reisverslag uit Meteren, Nederland van Nely Doorn - WaarBenJij.nu

Home again :)

Door: Nely

Blijf op de hoogte en volg Nely

10 Juli 2011 | Nederland, Meteren


Hi,

Mijn laatste verslag heb ik geplaatst toen ik nog in Hong was, inmiddels ben ik al weer twee weken thuis.

De reis van Bangkok naar Amsterdam duurde oneindig lang en ik dacht dat we er bijna wel zouden zijn (zat te wachten op het bericht 'fasten your seatbelt'), we moesten toen nog maar 7,5 uur. Daar was echt geen bal aan. Omdat het een nachtvlucht was werd er geen film gedraaid en je had geen eigen schermpje dus ik zat echt zo van zijn we er al, zijn we er nu nog niet?? Toen ik eindelijk op Schiphol aankwam vreesde ik dat mijn backpack er niet zou zijn omdat die rechtstreeks vanuit Hong Kong doorgestuurd was, maar ik had nog twee keer moeten overstappen. Even nagevraagd waar ik mijn backpack kon vinden en zag em gelijk op de band liggen. Toek ik door de douane heen moest kneep ik em ook een beetje want ik had namelijk twee leren namaak tassen van Jimmy Choo gekocht (voor maar 30 euri) en het is eigelijk verboden om dingen te kopen van een nepmerk. Ik kon gewoon doorlopen was niks aan de hand. Ik hoorde achter mij zeggen 'waar komt de reis vandaan' 'uit Bankgok' 'maak de koffer maar even open'. Had ik mooi mazzel.

Kom ik in de aankomsthal zie ik geen pa of ma, broer of zus dacht al nou die zijn ook zeer verblijd met mijn thuiskomst. Later bleek dat ze in de file stonden en daarom wat verlaat waren.

Ik was natuurljk super blij om iedereen weer te zien, maar het was heel raar om thuis te zijn en Nederlands te moeten praten. Ik had het idee dat ik thuis op visite was, thuis is in Melbourne. Gelukkig is dat inmiddels wel bijgedraaid en veel last van jetlag heb ik ook niet gehad. Alleen de eerste paar dagen had ik verschrikkelijke hoofdpijn, maar het slapen was geen probleem. Ik sliep gewoon aan een stuk door.

Avontuur in Australië was natuurlijk helemaal geweldig, maar er moet nu (helaas) ook weer gewerkt worden. Ik ben druk aan het solliciteren, maar wil nog niet echt lukken. Het is nu ook wel een beetje lastige periode nu net in de vakantie. Mijn broer werkt bij een fruitsorteerbedrijf en daar ga ik nu 3 dagen in de week werken om te sorteren. Kan ik mooi toch wat verdienen en de hele tijd thuis zitten vind ik ook maar niks.
Het liefst zou ik een baan vinden waarbij ik voor mijn werk zou reizen. Dat zou ideaal zijn, de wereld over en nog betaald krijgen ook. Ook lijkt het me erg leuk om op een reisbureau te werken, maar ben bang dat het vrij lastig is om daar binnen te komen. Ik kan het natuurlijk altijd probreren. Heb al een paar brieven op de bus zitten en heb al wel bericht terug en ben nog niet eens afgeschreven dus dat is goed nieuws. Als iemand wat weet dan hoor ik dat heel graag.

Een hoop mensen gaan in deze periode op vakantie of anderen komen al weer terug. Ik heb dan wel niks te klagen omdat ik net terug ben van vakantiek maar in september ga ik mooi weer. Het is dan ook wel leuk als ik daarvoor ook wat zakgeld heb.

Aangezien ik nu weer terug ben in Nederland ben ik bang dat ik geen berichten meer zal plaatsen of misschien ook wel want vind het best leuk om een beetje te schrijven.

Nou lezers allemaal bedankt voor het volgen en voor het plaatsen van de berichten, heel erg leuk dat maakt dat ik niet voor niks schrijf :).

Groetjes,

Aussie girl

  • 10 Juli 2011 - 13:45

    Hey Hey Hey:

    ik zit hier op vakantie en ben heel blij als ik terug kom XD XD
    groetjes van je toegenegen broertje
    XD
    (ps van arie-jan)
    doei

  • 12 Juli 2011 - 11:35

    Trudi-Marie:

    He Nely, eindelijk thuis....geweldig, maar je hebt zo te lezen een fantastische tijd gehad, die nemen ze je niet meer af....wat een ervaringen..
    Ik heb genoten van je verslagen, wens je heel veel succes met het vinden van een fijne, leuke baan, mocht ik hier en daar wat horen laat ik je dat natuurlijk weten....

    Jammer dat ik niet bij het etentje van je oude Hak-collega's kon zijn maar hoop je toch nog eens te zien...
    Hartelijke groeten Trudi-Marie

  • 14 Juli 2011 - 13:09

    Sas:

    Joepie je bent er weer! :D
    Ben reuze benieuwd naar al je verhalen en fotos..
    Tot de 23e liefs..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Meteren

Nely

Halloooooo, Het aftellen is nu echt begonnen ... Nog halve dag werken en dan is het zover de felbegeerde vakantie kan beginnen. Nog even een dagje vrij voor m'n maandelijkse allergie shot bij de dokter en m'n backpack in te pakken en dan ..... we are off to VIETNAM :) !! XXX Nely & Marianne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 876
Totaal aantal bezoekers 80742

Voorgaande reizen:

06 Januari 2017 - 27 Januari 2017

Two girls on the move ... to Vietnam ;)

02 September 2013 - 08 Januari 2014

Nely is on the move :)

05 Oktober 2010 - 05 Oktober 2011

AUSTRALIE, NIEUW ZEELAND EN HOPELIJK THAILAND

21 April 2007 - 21 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: