Disneyland and city tour - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Nely Doorn - WaarBenJij.nu Disneyland and city tour - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Nely Doorn - WaarBenJij.nu

Disneyland and city tour

Door: Nely

Blijf op de hoogte en volg Nely

23 Juni 2011 | Hong Kong, Hong Kong

Hi,

Ik ben op het moment op het vliegveld in Bangkok om op mijn aansluitende vlucht te wachten naar Bangkok. Die vlucht gaat helaas pas om 02.00 uur en het is nu pas 18.00 uur dus ik kan nog even.

Vanochtend was ik al super vroeg wakker en had niet eens een wekker nodig. Ik kon niet meer slapen dus maar uit bed gegaan en me klaar gemaakt om naar het vliegveld te gaan. Ik zou de bus naar het vliegveld nemen die vlakbij mijn hostel stopte. Ik had natuurlijk de nodige aankopen in Hong Kong gedaan dus mijn backpack is nu niet meer 16 kilo zoals voorheen, maar nu 20,6 kilo. Vond dat ik dat wel netjes gedaan had. Het is maar goed dat ze mijn handbagage niet wogen want ik denk dat mijn koffertje ook richting de 20 kilo gaat. Doordat ik zo vroeg wakker was, was ik ook vroeg op het vliegveld, maar dat gaf niet want zodoende had ik alle tijd en hoefde me niet te haasten. Ik had nog wat Hong Kong geld over wat natuurlijk uitgegeven moest worden.

De vlucht van Hong Kong verliep prima, we waren eigenlijk te snel in Taipei want ik had mijn film nog niet helemaal gezien, maar die heb ik toen afgekeken op de volgende vlucht van Taipei naar Bangkok. Op de vlucht naar Bangkok hadden we wel last van enige turbelentie, maar gelukkig niet zo heel erg. En nu moet ik dus nog een aantal uur wachten. Ik heb een computer met gratis internet kunnen vinden dus hoop mijn tijd hier te kunnen doden. Ook heb ik nog een boek dus ik kom mijn tijd wel door anders kan ik altijd nog een dutje doen :).

Eergisteren ben ik naar Disneyland geweest en dat was super leuk, maar ook super heet. Ik geloof dat het 36 graden was en dan ook nog een keer super benauwd. Ik was dan veel in de winkeltjes te vinden want daar was het lekker koud. Ik heb ze allemaal gezien hoor : Donald Duck, Mickey en Minnie, Pluto, Goofy enz. Net toen ik rond 16.00 uur naar huis wilde gaan was er een soort parade met alle Disney figuren nooit geweten dat ze zo goed kunnen dansen. Was erg grappig om te zien. Die avond lekker rond gesnuffeld in alle winkeltje en ook wat dingetjes gekocht haha.

Gisteren heb ik een city tour gedaan met een hop on hop of bus. Zodoende kun je in korte tijd erg veel zien en horen. Ik hoorde dus dat het momenteel Monsoon seizoen is en dat betekent dat je taifuns kunt treffen zoals gisteren natuurlijk het geval was. De taifun was best heftig dus de tour werd vroegtijdig afgelast dus dat was wel jammer. Op mijn route terug naar het hostel kwam ik langs de McDonald en dacht dit is vertrouwd laat ik hier maar wat te eten halen. Zo goedkoop... een Mc chicken voor 80 cent, een lachertje!! Wat ik graag in Hong Kong wilde doen (nou ja laten doen) was een massage en een manicure en pedicure. De massage had ik al gehad dus gisteren was het tijd voor mn mancicure en pedicure het resultaat is dat mn nageltjes er pico bello uitzien :).

Helaas zit mijn rondreis avontuur er nu weer op. Ik heb zeer zekers erg genoten van al het reizen, maar ben blij om nu weer naar huis te kunnen gaan. Ik ben er wel van overtuigd dat dit niet mijn laatste reis zal zijn dus mijn blog wordt vervolgd haha.

Groetjes en ik zie jullie waarschijnlijk snel weer in levende lijve!!

XXXXX

  • 23 Juni 2011 - 19:30

    Arie-jan:

    gezelig dat je weer na huis komt
    missen je wel XD
    echt hoor
    we hebben al een hele lekker ligende bank voor je geregeld

    XD je familie

    (arie-jan ) met toebehoren

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hong Kong, Hong Kong

Nely

Halloooooo, Het aftellen is nu echt begonnen ... Nog halve dag werken en dan is het zover de felbegeerde vakantie kan beginnen. Nog even een dagje vrij voor m'n maandelijkse allergie shot bij de dokter en m'n backpack in te pakken en dan ..... we are off to VIETNAM :) !! XXX Nely & Marianne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 80747

Voorgaande reizen:

06 Januari 2017 - 27 Januari 2017

Two girls on the move ... to Vietnam ;)

02 September 2013 - 08 Januari 2014

Nely is on the move :)

05 Oktober 2010 - 05 Oktober 2011

AUSTRALIE, NIEUW ZEELAND EN HOPELIJK THAILAND

21 April 2007 - 21 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: