IK HEB UGGS :)!!!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nely Doorn - WaarBenJij.nu IK HEB UGGS :)!!!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nely Doorn - WaarBenJij.nu

IK HEB UGGS :)!!!!!

Door: Nely

Blijf op de hoogte en volg Nely

15 Februari 2011 | Australië, Sydney


Ik heb al geruime tijd op deze schaapjes met zool zitten loeren, maar vond ze elke keer toch nog wel een beetje prijzig. In Nederland zijn ze wel duurder dat weet ik wel maar toch... Vandaag hadden we koers gezet vanuit Batemans Bay naar Sydney en ik zag een bord aan de kant van de weg met 'Uggs two kilometers right'dus ik zei tegen mn pa ja daar moeten we even stoppen. Daar had mijn pa niet zo heel veel zin in maar na mijn 'UGGS UGGS UGGS UGGS UGGS'gaf hij zich toch gewonnen. We mochten maar heel even rondkijken zij hij alsof ik daar veel tijd voor nodig heb. Ik zie zo wel of mijn perfecte schaapjes met zool ertussen staan of niet.

Wij (mn mams en ik) naar binnen toe en daar stonden ze hoor, allemaal Uggs, ik liep al kwijlende rond en zag al snel een paar wat mij wel aan stond, maar toen zag ik een paar andere Uggs die ik toch ook wel erg leuk vond en toen werd het toch wel moeilijk. Mams bood redding door te zeggen welke zij superlomp vond en welke ze wel mooi vond. Uiteindelijk toch een keuze weten te maken en dat maar voor 160 dollartjes (zo'n 100 euri). Helemaal happy met mijn nieuwe schaapjes met zool, ik heb geen koude voeten meer (dat had ik eigenlijk toch al niet maar het kan opeens koud worden en dan ben ik maar voorbereid) :)!. Waar we gestopt waren bleek een fabriek te zijn vandaar dat het zo goedkoop was des te beter voor mij :).

Ik zal gelijk nog even een beschrijving geven van de afgelopen dagen geven. Afgelopen zaterdag zijn we in Eden aangekomen waar we ook zondag gebleven zijn. We hadden daar erg aardige buren die nogal van vissen hielden. Ook op zondag gingen zij weer vissen en ze kwamen bij ons ook een portie heerlijke gebakken vis brengen, heel vriendelijk van ze wij hadden dat dan ook zo op.

Maandag zijn we van Eden naar Batemans Bay gereisd daar zijn we één nacht gebleven. Batemans Bay (de naam zegt het al ligt in een baai) is een erg mooi plekje bij de zee. In het voorjaar kun je hier walvissen zien spelen, maar helaas was dat nu niet het seizoen. Als het goed is hoop ik in het voorjaar nog in Aussie te zijn en kan dan alsnog de walvissen spotten.
We stonden gisteren op een heel rustig plekje en daar waren ook een aantal eenden en een soort blauwe vogels (wij noemden het maar een mislukte kip) te zien. Ook was daar een vader zwaan en moeder zwaan met een baby zwaantje echt heel schattig! De andere dieren durfden niet dichter bij te komen daar zorgen vader en moeder zwaan wel voor.

Vandaag zijn we van Batemans Bay naar Dural (vlakbij Sydney) gereden met een stop voor mijn schaapjes met zool :). We hopen hier 2 nachten te blijven om morgen eerst een dagje city of Sydney te doen en dan een dagje blue mountains. Daarna moeten we richting Brisbane omdat het nog best een hele rit is anders komen we in tijdnood.

XOXO

The dutch backpacker with new UGG's :):):)

  • 15 Februari 2011 - 20:30

    Tinka En Familie:

    ome Barend vraag of je soep kunt koken van de mislukte kip dan krijg je misschien wel blauwe kippe soep hahaha
    je heb hele mooie uggs ja want het zal is koud worden
    jullie hebben alweer een hele boel gezien en jij in dat zwembad o wat ben ik jaloers maar vrijdag gaan wij ook op vakantie en het is wel niet zo warm als bij jullie maar ze hebben wel een mooi binnen zwembad dus dan ga ik ook lekker zwemmen net als jij
    wat is australie toch mooi je moet vooral foto's blijven maken dan zien wij ook een heleboel van australie
    nog een hele fijne vakantie en doe je je pa en je ma de groeten van uit de betuwe ook van oma

    veel liefs van de doorntjes

  • 15 Februari 2011 - 20:52

    Dicky:

    mooie schoenen. Morgen vliegen. Zijn lekker uitgerust en bruin. gaan donderdag gelijk pixie halen.
    groet en een fijne vakantie nog daar down under.

  • 15 Februari 2011 - 21:38

    Annelies:

    Volgens mij, hebben jullie het vreselijk naar jullie zin. Mooi...

    Groetjes vanuit NH

  • 17 Februari 2011 - 11:08

    Sas:

    Hee Nely,

    Het staat je goed hoor...! Je wilde ze al zo lang, volgens mij al vorig jaar in Aussie of niet? En nu heb je ze eindelijk. Hoe bevalt de camper? Inmiddels er al ingereden of nog niet? Hoe vinden je ouders het leven in Aussie?

    Heel veel plezier nog met je ouders. En ik kijk uit naar je volgende berichtje!
    Liefss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Nely

Halloooooo, Het aftellen is nu echt begonnen ... Nog halve dag werken en dan is het zover de felbegeerde vakantie kan beginnen. Nog even een dagje vrij voor m'n maandelijkse allergie shot bij de dokter en m'n backpack in te pakken en dan ..... we are off to VIETNAM :) !! XXX Nely & Marianne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 80745

Voorgaande reizen:

06 Januari 2017 - 27 Januari 2017

Two girls on the move ... to Vietnam ;)

02 September 2013 - 08 Januari 2014

Nely is on the move :)

05 Oktober 2010 - 05 Oktober 2011

AUSTRALIE, NIEUW ZEELAND EN HOPELIJK THAILAND

21 April 2007 - 21 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: