Mams heeft een nieuwe vriend... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nely Doorn - WaarBenJij.nu Mams heeft een nieuwe vriend... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nely Doorn - WaarBenJij.nu

Mams heeft een nieuwe vriend...

Door: Nely

Blijf op de hoogte en volg Nely

17 Februari 2011 | Australië, Sydney

Ha Luitjes,

Ja, deze titel maakt jullie wel nieuwsgierig he???

Eerst neem ik jullie nog even mee naar gisteren : een dagje Sydney. We staan momenteel op een campervan park in Dural, ongeveer een uur van Sydney met de bus. Er stopte een bus aan de overkant van de straat dus dat was ideaal. De bus stopte in het centrum waar wij uitstapten en toen gingen we op zoek naar een 'hop on hop of'bus zodat je in korte tijd een heleboel bezienswaardigheden ziet en een hoop informatie krijgt. We zijn uitgestapt (natuurlijk) bij het operahuis, botanical gardens en ook bij het aquarium. Vooral het aquarium viel erg in de smaak bij paps en mams en natuurlijk ook de hop on hop of bus. Wij zaten lekker 'on top', we moesten alleen wel uitkijken voor de takken van de bomen. Na deze tour vonden we het wel weer welletjes en zijn we weer terug gekeerd naar de rust in Dural. Dat betekende eerst een busrit van zo'n half uur en we moesten staan! Vandaar waarschijnlijk dat de buschauffeur maar twee tickets rekende in plaats van drie...

Vanochtend zijn we naar Katoomba gereden om de Blue Mountains en de three sisters te bekijken. Ik had dit al een keer eerder gezien, maar ook deze keer was het weer prachtig. Pa en ma konden hun kijk er niet van krijgen. Na een tijdje tcch weer terug gelopen en er zat een aboriginal op een digeridoo te spelen en daar wilden wij natuurlijk een foto van maken. Je mocht best foto's maken alleen moest je eerst betalen! Wij dus wat geld neer gegooid om een foto te maken en weer verder te lopen, maar meneer knoopte een praatje met ons aan. Vroeg waar wij vandaan kwamen etc. en blijkbaar zag hij wel wat in mams want hij sloeg opeens een arm om haar heen (jaaah we hebben het op foto). Ik moest er maar niks van hebben. Misschien dat pa dan alleen naar huis komt...??

Op de terugweg naar Dural kwamen we langs de fenborth falls waar we ook even gestopt zijn. Ook dit was een prachtig uitzicht! Vooral mams genoot hier erg van.

Na al het natuurschoon weer op weg naar Dural ons campervan park, maar eerst nog even een stop bij de supermarkt voor ons avondeten.

Morgen verlaten we Dural om meer noorderlijk te gaan. We hopen dan een stop te maken in Foster om daar te overnachten en wie weet komen we nog wel een Aboriginal man tegen voor mams ;).

XOXO

• 17 Februari 2011 - 11:11

Sas:

Hee Neel,
    Het is niet aan te slepen joh met je berichtjes. Heb net een reactie geplaatst bij het vorige bericht en nu krijg ik weer dit berichtje. Haha ;) Wel leuk om zo op de hoogte te blijven. Ja als je in australia bent moet je natuurlijk wel een Aborginal zien ja. Al heb ik er vrij weinig gezien. Ik ben benieuwd naar de foto ;)
    Have fun! Liefs

• 17 Februari 2011 - 12:55

Aart & Jacolina:

Hahah Nice pictures:-) wat een verhalen joh:-)
    maar wel heel leuk om zo op de hoogte te blijven
    moet zeggen kijk elke dag of er iets nieuws op staat:-)
    jullie hebben al veel gezien!! Geniet ervan. Liefs en Groetjes Aan pa en ma..
    Xxx ps. We hebben hier al een paar dagen mooi weer lente zullen we maar zeggen:-)

• 18 Februari 2011 - 08:12

Caroline:

Hee meis,

Ziet er mooi en gezellig uit allemaal!
    Enne je Pa mag wel uit kijken met die concurentie ;)

Veel plezier nog!!

Groetjes,