Perth - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nely Doorn - WaarBenJij.nu Perth - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nely Doorn - WaarBenJij.nu

Perth

Door: Nely

Blijf op de hoogte en volg Nely

23 Maart 2011 | Australië, Sydney


Hoi,

Het is nu, voor de verandering, niet zo lang geleden dat ik een berichtje geplaatst heb, maar ik heb goed nieuws ik ga naar Perth!!

Vrijdag over een week (jah dat is op 1 april en het is geen grap) vertrek ik vanaf Melbourne, het is zo'n 4 uur vliegen dus dat is goed te doen. Het mooiste van alles is dat Greg betaalt :), dat zal wel in de vorm van mijn salaris zijn. Ik neem een van zijn honden mee want die gaat naar een vriendin van hem in Perth. Ik zou eerst bij haar verblijven, maar via via hoorde we dat zij mij liever niet (wat een bitch he) in huis wilde hebben omdat haar dak op het moment gerepareerd wordt. Mij maakt dat niet zo veel uit (ik ben een backpacker als ik ergens gratis kan verblijven dan hoor je mij niet klagen en mijn geld gaat er hier toch al zo hard door heen dus als iemand geld over heeft dan houd ik me beleefd aanbevolen), maar zij voelde zich daar niet mee op haar gemak dus nu moet ik een hostel boeken. Dat is op zich ook wel leuker want dan ontmoet ik meer nieuwe mensen :).

Afgelopen week is er niet zo heel veel gebeurd, alhoewel ik ben weer terug in mijn eigen kamer :)! Ik heb tegen Greg gezegd dat ik dan wel naar Perth ga, maar wanneer ik terug kom niet weer iemand anders in mijn kamer wens te hebben. Het is tenslotte ' mijn kamer'. Ik ben nog steeds upset omdat mijn eigen ouders mijn bed weg gegeven hebben dus het is voor mij nu een soort van obsessie geworden dat ik in elk geval ergens een bed heb. Als ik terug ga naar Nederland dan moet ik das dus van tevoren laten weten zodat ze nog even een bed voor mij kunnen kopen. Mijn zusje heeft al laten weten dat ze erg gelukkig is met haar eigen kamer (met andere woorden kom vooral niet terug) dus ik voel me erg welkom bij mijn eigen familie en dat terwijl ik naar huis begint te verlangen, maar ik heb van mezelf nog geen groen licht om terug te gaan want ik moet nog veel meer van Australie zien.

Nou groetjes,

P.S. geen huisslangen hier gezien anders zat ik gelijk op het eerste vliegtuig terug naar Nederland. Spinnen kan ik nog wel mee leven, maar slangen zijn echt disgusting!!!!

  • 23 Maart 2011 - 16:23

    Dicky:

    Wat proef ik in je reisverslag? Beetje heimwee, mischien. Het gaat wel goed met je? Mischien een vrindin uitnodigen om een maandje je te komen bijstaan. Maar toch nog een leuke tijd in Perth. groet en liefs van ons.

  • 24 Maart 2011 - 10:36

    Caroline:

    Wij hebben hier nog wel een bed staan hoor!
    Alleen moet je tegen die tijd wel op de zolder slapen, want de andere kamer is dan bezet.
    Veel plezier in Perth en hou ons op de hoogte he?!!

    Groetjes uit sunny Geldermalsen

  • 25 Maart 2011 - 21:05

    Tinka En Familie:

    nou wij hebben ook nog wel een bed over hoor maar tegen die tijd zullen je ouders er wel voor zorgen dat ze een bed voor je hebben denk je ook niet
    wat een mooie foto's zaten bij je vorig reis verslag
    en een lieve puppies schatig om te zien
    is het er nu niet zo koud meer hier schijnt heel de week al heerlijk de zon (zomer yes)
    nog veel plezier in perth en nu moet je alles gaan bekijken in australie nu je daar bent anders krijg je daar ook nog spijt van dus kom op we denken allemaal aan je gr van uit de betuwe

  • 27 Maart 2011 - 10:10

    Papsy:

    Hoi Nely,
    Leuk dat je naar Perth gaat
    Veel plezier in die nieuwe omgeving
    Als ik de foto`s bij je verslagen ziet krijg ik heimwee naar Aussie
    Wie weet dus komen we nog een keer terug
    Maar jij moet eerst naar huis komen hoor!!
    En uch uch wat voor bed wil je een twee of een driepersoons met of zonder etage
    of een hemelsblauw hemelbed van 3 keer 3 meter je zegt het maar
    Als je maar terug komt
    Goed voor de puppies zorgen hoor ze zijn al best groot
    Hoe oud zijn ze nu ??
    Nu ik ga weer stoppen
    De hartelijke groet aan Greg van de bewoners van het mobiele litle home in Aussie
    Een knuffel van Papsy Doei Doei

  • 30 Maart 2011 - 11:09

    Arie-jan:

    hey zus je ben nog altijd welcome hor
    je mag we l op dinus kamer ;)
    maarjah alles nog owke

  • 30 Maart 2011 - 11:18

    Nely:

    Aan iedereen :

    Het is niet zo dat ik mezelf in slaap huil elke avond, maar ik zou het op zich niet erg vinden om nu op het vliegtuig te stappen. Dat doe ik dan ook a.s. vrijdag, alleen wel naar Perth en nog niet naar huis. Ik heb het hier echt nog wel naar mijn zin, maar ga ook wel naar huis verlangen. Ik ben hier al 6 maanden, op de helft dus... (als ik het zo lang volhoud.. ook met geld enzo)

    Jullie hoeven je dus geen zorgen te maken hoor!!!!

    Lots of love,
    Nely

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Nely

Halloooooo, Het aftellen is nu echt begonnen ... Nog halve dag werken en dan is het zover de felbegeerde vakantie kan beginnen. Nog even een dagje vrij voor m'n maandelijkse allergie shot bij de dokter en m'n backpack in te pakken en dan ..... we are off to VIETNAM :) !! XXX Nely & Marianne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 80745

Voorgaande reizen:

06 Januari 2017 - 27 Januari 2017

Two girls on the move ... to Vietnam ;)

02 September 2013 - 08 Januari 2014

Nely is on the move :)

05 Oktober 2010 - 05 Oktober 2011

AUSTRALIE, NIEUW ZEELAND EN HOPELIJK THAILAND

21 April 2007 - 21 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: