Arrived in Perth :) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nely Doorn - WaarBenJij.nu Arrived in Perth :) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nely Doorn - WaarBenJij.nu

Arrived in Perth :)

Door: Nely

Blijf op de hoogte en volg Nely

02 April 2011 | Australië, Sydney

Hi,

Gisterenochtend om 07.10 uur geland in Perth en mijn reis was uitstekend verlopen. Ik was een beetje bezorgd of mijn bagage (slechts 17 kg deze keer) er wel zou zijn omdat alles elektronisch ging, maar mijn backpack was er gelukkig wel.

Afgelopen dagen was een beetje druk bij de kennel want we hadden twee teven die bevallen waren. Woensdagavond liep ik even bij een van de teven naar binnen om te kijken hoe het met haar ging en ze had al een puppie, ik dus snel Greg geroepen en het duurde wel even voordat ze 'het ging doen', maar eindelijk naar 15 minuten begon ze te ademen en te schreeuwen goed nieuws dus. Na deze eerste zijn er nog twee geboren, we moeten deze babies alleen wel elke keer bij de moeder laten drinken want ze gooit ze elke keer in een hoekje. Wat een harteloze moeder he!! Donderdagavond was ik daar dus net mee klaar en toen hoorde ik iets schreeuwen dus ik ging snel bij de andere teef (Mariah- Ierse Setter) kijken en ja hoor ze had ook al een baby. Ze had em alleen op de grond gegooid in plaats van in de welpingbox. Greg was natuurlijk niet thuis dus ik moest het alleen doen, de avond daarvoor had ik gezien hoe het ging dus maar hetzelfde gedaan als Greg deed bij de Cavalier baby's en dat scheen te werken. Ik heb toen toch maar even Greg gebeld om te zeggen dat ze aan het welpen was en hij kwam toen gelukkig gelijk naar huis. Ook nummer twee heb ik ter wereld geholpen. Ik dacht dat ik er niet tegen zou kunnen, maar niks aan de hand. Mariah bleek een goede moeder te zijn en na haar twee baby's zijn er nog 4 geboren. Allemaal gezond :)! Als ik over twee weken terug kom dan zijn ze natuurlijk al flink gegroeid.

Donderdagavond was dus ook weer een latertje, maar rond 23.00 uur toch maar naar bed gegaan want we moesten om 03.00 uur weer uit de veren om naar het vliegveld te gaan. Ik had van tevoren mn backpack al ingepakt dus het was opstaan, aankleden, tanden poetsen en wegwezen. Het was midden in de nacht en vreselijk koud!!! Ik had een vest aan met lange mouwen en ook nog een leren jasje, maar nog steeds koud. In Perth was het gelukkig wel een heel stukje warmer (rond de 30 graden ;)). Ik zou een hond van Greg meenemen (Romance) zodat zij naar een vriendin van Greg zou gaan om geshowd te worden. Eerst Romance afgezet, ze zou als vracht verscheept worden en toen ik in Perth aankwam stond ze al te wachten in haar bench. Toen ik haar riep was ze erg blij. Die vriendin van Greg (Michelle) stond ook al te wachten en zij heeft me toen naar haar huis meegenomen. Romance kon lekker met haar broer spelen en Shirley (Michelle´s moeder) heeft mij naar mijn hostel gebracht. Aan de buitenkant zag het er nogal vervallen uit, maar aan de binnenkant is het prima en het is goedkoop ;). Het hostel zit vlakbij het strand dus ook daar mag ik niet over klagen. Gisteren was ik al even naar het strand toegeweest, maar het zand was zo heet dat je er eigenlijk niet op lopen kon.

Vandaag zit het in de planning om naar het centrum te gaan. De bushalte is om de hoek dus ideaal.

Ik laat later wel weten hoe de grote stad was.

Nou doedels!!!

XXXX

  • 02 April 2011 - 18:56

    Dicky:

    Dat word winkelen!!!! Kraamverzorgster bij honden hoe noem je dat, Daar?Verder alles goed met je. Groet Dicky

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Nely

Halloooooo, Het aftellen is nu echt begonnen ... Nog halve dag werken en dan is het zover de felbegeerde vakantie kan beginnen. Nog even een dagje vrij voor m'n maandelijkse allergie shot bij de dokter en m'n backpack in te pakken en dan ..... we are off to VIETNAM :) !! XXX Nely & Marianne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 80750

Voorgaande reizen:

06 Januari 2017 - 27 Januari 2017

Two girls on the move ... to Vietnam ;)

02 September 2013 - 08 Januari 2014

Nely is on the move :)

05 Oktober 2010 - 05 Oktober 2011

AUSTRALIE, NIEUW ZEELAND EN HOPELIJK THAILAND

21 April 2007 - 21 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: