Swan Valley en Margaret River - Reisverslag uit Perth, Australië van Nely Doorn - WaarBenJij.nu Swan Valley en Margaret River - Reisverslag uit Perth, Australië van Nely Doorn - WaarBenJij.nu

Swan Valley en Margaret River

Door: Nely

Blijf op de hoogte en volg Nely

10 April 2011 | Australië, Perth

Hi,

Mijn vakantie in Perth zit er al bijna, time flies when you are having fun :). Dinsdag op woensdag nacht vlieg ik weer terug naar Melbourne dus dat wordt weer leuk want ik kan niet in het vliegtuig slapen. Ik moet het later dan maar inhalen. Voordat ik terug vlieg naar Melbourne ga ik eerst nog met de dolfijnen zwemmen :) en daar heb ik heel veel zin in. Ik hoop dat het het geld waard is want het vast behoorlijk prijzig. Het is de bedoeling dat we gaan snorkelen met de dolfijnen dus nu maar hopen dat de haaien een dagje vrij hebben. Ik heb er weining zin in om als haaienhapje te eindigen.

De afgelopen dagen heb ik ook het één en ander van Perth mogen zien. Ik ben afgelopen donderdag met twee andere meiden naar Swan Valley geweest. We moesten eerst met de trein naar Guildford en we werden daar op gehaald met een roze bus om daarna verder te gaan met paard en wagen. Wij drietjes waren de enigen die dag dus we hadden inderdaad een privat tour :). Die tour bestond uit een wijnproeverij (om 10.00 uur 's ochtends...), een olijven en olijvenolie proeverij en als slot zijn we naar de chocoladefabriek geweest. De wijnproeverij kwam 's ochtends zo vroeg toch wel hard aan, maar we hadden een aantal lekkere wijnen en heb dan ook maar een flesje Muscat dessert wijn ingeslagen. Die neem ik mooi mee naar Melbourne om dan 's avonds ('s ochtends doen we maar niet meer ;) ), het wordt daar al kouder, lekker op te lurken :). Ik vind het best knap dat die fles nog steeds dicht zit.

De tour die we donderdag gedaan hebben was alleen een ochtend tour dus we waren al weer vroeg klaar. Ik ben toen naar Perth city gegaan om nog twee andere tours te boeken, nl mijn dolfijnen zwem avontuur en een tour naar Margaret River. De tour naar Margaret River vond afgelopen vrijdag plaats en was erg mooi. Die dag moest ik al vroeg mn bedje uit en was pas erg laat weer terug, maar zeker de mooite waard.

Zaterdag was ik nogal moe van al die tours dus heb ik lekker de hele dag niks gedaan. O ben wel naar het strand geweest maar dat was het wel zo'n beetje.

Vandaag was er een markt in Fremantle waar ik even een kijkje genomen heb en daarna weer terug gegaan naar Scarborough om even op het strand te zitten. Mijn dagen zijn hier bijna voorbij dus nog even genieten van het strand en het lekkere weer. Ik hoorde dat het weer in Melbourne erg koud is op het moment dus ik moet nu nog even dubbel genieten.

Nou doedels!!!

  • 10 April 2011 - 11:49

    Dicky:

    Hoi, Nely. De laatste 2 reisverslagen kon ik niet openen. Waarom?????????? Wel nu natuurlijk gelijk allebei de verslagen bekeken met de foto's. Prachtig. Gisteravond hebben we onze verjaardagen gevierd. Bert en Corry uit Canada waren er ook en die wisten niets van je reis naar A. Hebben ons wel weer lekker gemaakt om weer eens naar Canada te gaan. Even centjes tellen. We hopen over een paar weken naar noord Spanje te trekken. Santiago de la Com.We kunnen ongeveer een week of zes wegblijven. Groet en tot ....... Dicky

  • 10 April 2011 - 14:13

    Aart En Jacolina:

    Ey Nely

    zo te lezen heb je niet stil gezeten:-) wel leuk
    dat je nu in een andere omgeving zit cker?
    Nou hier is het ook erg mooi weer:-) we gaan binnen
    kort aan de tuin beginnen:-) al druk aan het kijken naar
    vanalles! Maar als je terug kom is het klaar;-) denk ik:-p nou dan
    wou ik er toch al wel de hele zomer in hebben kunnen
    zitten:-) aart en ik missen je wel hoor!! Zou wel leuk vinden als je lang
    komt maar is zover lopen hè? :-)
    geniet lekker meis!! Tot je volgende berichtje
    dikke kus Aart en Jacolina

  • 11 April 2011 - 10:59

    Nely Van Doorn:

    Aan allemaal :

    Guess what?? Ik mis jullie ook en daarom kom ik lekker eerder naar huis!!! Ik hoop voor mijn verjaardag (23 juli) weer thuis te zijn :).

    XXXXXXXXX Nely

  • 11 April 2011 - 15:18

    Caroline:

    Hee meis,

    Het ziet er allemaal fantastisch uit!
    En wat een prachtige foto's!
    Enne ik vind het niet erg dat je wat eerder naar huis komt, mis jou ook hoor!
    Ik ontvang je met open arme en waarschijnlijk een dikke buik :P!
    Werkse bij de hondjes!!

    XXX Caro

  • 13 April 2011 - 12:41

    Arie-jan:

    hey je moet da niet aan pa laten weten he xD
    voor je het weet drink tie hem op

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Nely

Halloooooo, Het aftellen is nu echt begonnen ... Nog halve dag werken en dan is het zover de felbegeerde vakantie kan beginnen. Nog even een dagje vrij voor m'n maandelijkse allergie shot bij de dokter en m'n backpack in te pakken en dan ..... we are off to VIETNAM :) !! XXX Nely & Marianne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 80753

Voorgaande reizen:

06 Januari 2017 - 27 Januari 2017

Two girls on the move ... to Vietnam ;)

02 September 2013 - 08 Januari 2014

Nely is on the move :)

05 Oktober 2010 - 05 Oktober 2011

AUSTRALIE, NIEUW ZEELAND EN HOPELIJK THAILAND

21 April 2007 - 21 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: