Adelaide - Reisverslag uit Perth, Australië van Nely Doorn - WaarBenJij.nu Adelaide - Reisverslag uit Perth, Australië van Nely Doorn - WaarBenJij.nu

Adelaide

Door: Nely

Blijf op de hoogte en volg Nely

26 April 2011 | Australië, Perth


Hi,

Het is al weer even geleden dat jullie wat van mij gehoord hebben, maar hier is dan weer een verhaaltje.

Ik ben inmiddels al weer enige tijd terug bij de kennel. Morgen precies twee weken dus weer tijd om op reis te gaan. Morgenochtend vlieg ik naar Adelaide en blijf daar een paar dagen bij een vriendin en kom dan weer terug naar de kennel. Het is de bedoeling dat ik dan na een week ofzo weer ga reizen eerst naar Brisbane en van Brisbane by Greyhound (bus!!) naar Cairns en van Cairns naar Darwin en van Darwin naar Adelaide en dan weer terug naar Melbourne. Blijf dan denk ik nog even bij de kennel en dan terug naar Nederland :). Ik begin nu toch wel naar thuis te verlangen hoor...

Vorige week had ik een vriendin uitgenodigd om naar de kennel te komen. Ik heb haar ontmoet in Brisbane en zij komt ook uit Nederland en zij ging al naar huis (ze is inmiddels thuis) en had zoiets van dat wil ik eigenlijk ook wel.

Het wordt hier ook steeds kouder want we gaan hier de winter in en als ik dan met mn ouders skype zitten zij lekker in een shirtje met korte mouwen en dat ziet er ook niet verkeerd uit. Ik kan dan mooi de zomer in Nederland mee pikken. Mn zus was ook erg blij met het nieuws dat ik eerder naar huis kom en zij gaat op vakantie naar Gran Canaria en nu heeft ze mij uitgenodigd om mee te gaan.. hoe vet!! Ik ben natuurlijk van de partij. Het is pas in september dus kan dan eerst op zoek gaan naar een baantje om wat centjes bij elkaar te verzamelen.

Nou ik ga zo nog lekker even douchen en kruip dan mooi mn bedje in want moet er morgen vroeg uit. Mn vliegtuig vertrekt om 09.45 uur, maar je moet er natuurlijk op tijd zijn. Ik vlieg met Tiger Airways (zij staan er om bekend dat ze altijd vertraging hebben dus ik hoop dat dat nu niet het geval is) en zij zijn erg stipt met de tijd dus wil natuurlijk niet te laat zijn.

Groetjes,

Nely

  • 26 April 2011 - 14:39

    Liset:

    He Neel...dus je gaat al weer naar huis? Wanneer precies? Dan kun je nog mee met onze date met de Davinci meiden. Gezellig!

  • 27 April 2011 - 07:32

    Arie-jan:

    hey zussie leuk dat je weer naar huis kom graag voor je verjaardag XD
    maar hier is het inderdaad lkkr weer
    we kunnen in korte broeken lopen en lkr bruin worden .
    En wij missen jouw ook hoor je bent heus niet de enige.
    hondjes missen je ook XD

    hartelijke groeten van het thuisfront XD XD

  • 27 April 2011 - 13:04

    .:

    .

  • 27 April 2011 - 18:37

    Tinka En Fam.:

    hey nely dat is lang geleden dat ik een berichje stuurde sorry maar ja we hebben het ook zo druk mooie weer en dan moet alles te gelijk gebeuren in de boomgaard oja nog gefeliciteerd met je pa je had een hele mooie kaart gestuurd
    ik hoorde en lees nu ook dat je met je verjaardag weer in nederland bent leuk gezellig
    je heb weer hele mooie foto's en met dolfijnen gezwommen geweldig lijk me dat
    nog veel plezier en heel veel liefs van uit de betuwe groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Nely

Halloooooo, Het aftellen is nu echt begonnen ... Nog halve dag werken en dan is het zover de felbegeerde vakantie kan beginnen. Nog even een dagje vrij voor m'n maandelijkse allergie shot bij de dokter en m'n backpack in te pakken en dan ..... we are off to VIETNAM :) !! XXX Nely & Marianne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 80757

Voorgaande reizen:

06 Januari 2017 - 27 Januari 2017

Two girls on the move ... to Vietnam ;)

02 September 2013 - 08 Januari 2014

Nely is on the move :)

05 Oktober 2010 - 05 Oktober 2011

AUSTRALIE, NIEUW ZEELAND EN HOPELIJK THAILAND

21 April 2007 - 21 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: