Weer naar Adelaide - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Nely Doorn - WaarBenJij.nu Weer naar Adelaide - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Nely Doorn - WaarBenJij.nu

Weer naar Adelaide

Door: Nely

Blijf op de hoogte en volg Nely

10 Mei 2011 | Australië, Melbourne

Hi,

Inmiddels ben ik al weer een week terug uit Adelaide en aanstaande donderdag vertrek ik weer naar Adelaide! Mn dagen in Adelaide waren wel leuk, maar heb helaas niet zo veel van de stad zelf kunnen zien. Ik logeerde namelijk bij vrienden en die hadden al een heel programma gemaakt waar 'sightseeing' niet bijstond. Wel hebben we een uitstapje gemaakt naar een hondenshow ;).

Ook afgelopen weekend ben ik naar de show geweest deze keer met Greg. Hij heeft normaal gesproken iemand die zijn honden showt, maar zij was op een andere show dus had hij iemand nodig die met de honden ging wandelen, klaar maken voor de show etc.. Vind dat niet erg hoor:).
Op die show was een kerel met een Duitse herder pup en ik had Tay (een Ierse Setter pup) aan de lijn en ze wilde met die herder pup spelen. Begint die kerel tegen mij te zaiken dat ik geen hondenpersoon ben ik had zoiets van ' Excuse me???' omdat ik de riem in mijn rechterhand had in plaats van in mijn linkerhand. Nou ik ben toevallig rechts dus houd ik die riem ook rechts vast.. duh!! In de showring houden ze de riem links vast, maar ik show niet dus ik snapte niet helemaal waar hij zich mee bemoeide!!

Vandaag ben ik wezen winkelen voor wandelschoenen en ik ben geslaagd (dit zijn echt mijn vreselijkste schoenen ever!!). Donderdag vertrek in naar Adelaide en blijf daar nog een paar dagen (deze keer om wat sighseeing te kunnen doen) en dan ga ik met een tour mee naar Adelaide. Met die tour zitten ook een aantal wandeltochten van 6-8 km vandaar die wandelschoenen. De tour van Adelaide naar Sarwin duurt zo'n 14 dagen en ik hoop dan nog een paar dagen in Darwin te blijven en reis dan door naar Cairns. Ook daar blijf ik een paar dagen en dan neem ik de trein terug naar het zuiden. Dit is een hop on hop of trein dus ik kan stoppen in elke plaats die mij boeiend lijkt en de volgende dag stap ik dan weer op de trein :). Met de trein ga ik tot aan Brisbane en dan neem ik het vliegtuig terug naar Melbourne en blijf nog een paar daagjes in Melbourne en dan BACK HOME :). Daar kijk ik wel naar uit hoor;).

Ik neem mijn laptop mee als ik op reis ga dus ik hoop dat ik jullie op de hoogte kan houden, als ik verbinding heb.

Nou doeldels.
Nely

• 14 Mei 2011 - 16:38

Caroline:

Hee meis,

Wat leuk dat je nu een sight seeing ga doen!
    Maar bij vrienden verblijven is natuurlijk ook gezellig!
    Enne van die vent, wat een zeurpiet zeg, mij lijkt het idd ook niet makkelijk om links een hond vast te houden.
    Heb je al een datum geplant wanneer je home komt?

Groetjes,
    Caroline